Способи доставки
- Відправлення здійснюється в день замовлення, якщо замовлення сформовано та підтверджено до 15:30. Замовлення, які оформлені в неробочий час, відправляються наступного робочого дня. Вартість доставки - згідно тарифів перевізника, сплачується покупцем при отриманні посилки. Всі відправлення завжди оцінюються на повну вартість. Якщо щось трапиться з посилкою під час перевезення, завжди можемо отримати компенсацію її вартісті. При отриманні посилки отримувач обов'язково повинен переконатися, що він отримав замовлення повністю та неушкодженим. Якщо посилка була отримана без огляду, вважається що транспортування було вдалим і претензій до зовнішнього вигляду та кількості товарів немає.
- Доступно в м.Харків. Перед виїздом до нас необхідно уточнювати наявність товару, адресу та режим роботи.
- Безкоштовна доставка. Відправлення здійснюється наступного робочого дня після дня замовлення. Мінімальна сума замовлення 500грн. При отриманні посилки отримувач обов'язково повинен переконатися, що він отримав замовлення повністю та неушкодженим. Якщо посилка була отримана без огляду, вважається що транспортування було вдалим і претензій до зовнішнього вигляду та кількості товарів немає.
- Відправка здійснюється протягом двох робочих днів після сплати за замовлення. Вартісь транспортування сплачується при отриманні посилки у відділенні Укрпошти. Всі відправлення завжди оцінюються на повну вартість. Якщо щось трапиться з посилкою під час перевезення, завжди можемо отримати компенсацію її вартісті. При отриманні посилки отримувач обов'язково повинен переконатися, що він отримав замовлення повністю та неушкодженим. Якщо посилка була отримана без огляду, вважається що транспортування було вдалим і претензій до зовнішнього вигляду та кількості товарів немає.
Способи оплати
- Цей спосіб оплати можливий при доставці через компанію "Нова пошта" Нова Пошта бере додаткову комісію при цьому способі оплати. Просимо звернути на це увагу при оформленні замовлення.
- Оплата на розрахунковий рахунок. ФОП на єдиному податку, 2 група Для сплати можна використовувати номер банківського рахунку або номер картки-ключ до цього рахунку. Номер розрахункового рахунку в форматі IBAN: UA913220010000026007300009613 Номер картки для оплати: 4035 2000 4010 9974
- Оплата готівкою можлива при купівлі в нашому офісі в м. Харків
Гарантія:
Гарантія росповсюджується тільки на початкову працездатність запасних частин, придбаних в нашому магазині.
Необхідно ПЕРЕВІРИТИ нормальну роботу запасної частини ПЕРЕД ії встановленням чи вклеюванням у корпус телефону і ДО зняття захисних плівок.
Гарантія не розповсюджується:
-на мікросхеми
-на комплектуючі з паяними контактами
-якщо на товарі присутні сліди механічних пошкоджень, ознаки попадання воложи, впливу температури, їдких рідин або ознаки
-спроб самостійного ремонту
-якщо порушений гарантійний стікер
-якщо знята захисна плівка на дисплеях та сенсорних екранах
Ми добре запаковуємо товари і гарантуємо що ваше замовлення дістається до перевізника в доброму стані та непошкоджене.
При отриманні посилки Покупець обов'язково повинен оглянути упаковку на наявність механічних пошкоджень у відділенні компанії-перевізника в присутності ії представника. Якщо упаковка пошкоджена, необхідно ретельно оглянути зміст посилання, та якщо щось пошкоджено, требувати складання акту-претензії.
Якщо посилка була отримана без огляду, вважається що транспортування було вдалим і претензій до зовнішнього вигляду та кількості товарів немає.
Необхідно ПЕРЕВІРИТИ нормальну роботу запасної частини ПЕРЕД ії встановленням чи вклеюванням у корпус телефону і ДО зняття захисних плівок.
Гарантія не розповсюджується:
-на мікросхеми
-на комплектуючі з паяними контактами
-якщо на товарі присутні сліди механічних пошкоджень, ознаки попадання воложи, впливу температури, їдких рідин або ознаки
-спроб самостійного ремонту
-якщо порушений гарантійний стікер
-якщо знята захисна плівка на дисплеях та сенсорних екранах
Ми добре запаковуємо товари і гарантуємо що ваше замовлення дістається до перевізника в доброму стані та непошкоджене.
При отриманні посилки Покупець обов'язково повинен оглянути упаковку на наявність механічних пошкоджень у відділенні компанії-перевізника в присутності ії представника. Якщо упаковка пошкоджена, необхідно ретельно оглянути зміст посилання, та якщо щось пошкоджено, требувати складання акту-претензії.
Якщо посилка була отримана без огляду, вважається що транспортування було вдалим і претензій до зовнішнього вигляду та кількості товарів немає.